ROALDS TRAFIKKSKOLE SIN

PERSONVERNERKLÆRING

Hvem vi er

Vi er Roalds Trafikkskole AS med org nr 913 831 438, og vår nettstedsadresse er: https://www.roaldstrafikkskole.no

Kontaktinformasjon: [email protected] / 40 55 55 22

Våre retningslinjer for personvern

Innledning

Denne personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn informasjon om deg, hvordan vi bruker denne informasjonen, og hvordan vi tar hensyn til ditt personvern. Vårt grunnlag for å behandle personopplysninger vil være ditt samtykke eller fordi det er lovpålagt. Videre kan det være nødvendig å behandle personopplysninger for å oppfylle en avtale med deg eller en rettslig forpliktelse. Du kan når som helst endre eller trekke tilbake ditt samtykke ved å klikke på symbolet i venstre hjørne på alle våre nettsider.

Personopplysninger er opplysninger og vurderinger som kan knyttes til en identifiserbar enkeltperson, slik som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og besøks- og adferdshistorikk. All behandling av personopplysninger er underlagt særskilte regler, blant annet i personopplysningsloven, som vi er ansvarlige for å følge. Datatilsynet fører tilsyn med at loven overholdes.

For å kunne levere så gode tjenester som mulig, er vi avhengige av å samle inn ulike typer informasjon, inkludert personopplysninger om deg. Under følger en oversikt over hvordan vi typisk samler inn personopplysninger og hvilke opplysninger dette er. Vi samler ikke inn sensitiv informasjon.

• Google Analytics:

•Facebook Pixel

: Samler informasjon for å tilpasse markedsføring på Facebook. Dette kan inkludere å vise relevante annonser basert på tidligere nettstedsbesøk.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Opplysninger du selv gir til oss

Når du registrerer deg eller sender inn et skjema på vår nettside, kan vi samle inn informasjon som fornavn, etternavn, e-postadresse, telefonnummer, adresse, by, postnummer, osv. Vi kan også lagre opplysninger fra korrespondanse du har med oss i ettertid.

Hvem vi deler dine opplysninger med

Opplysninger om deg blir kun behandlet internt hos oss og deles ikke med noen tredjepart uten ditt samtykke.

Hvor lenge vi oppbevarer opplysninger om deg

For brukere som registrerer seg på dette nettstedet, lagres personopplysninger i brukerprofilen. Alle brukere kan se, redigere og slette sine egne personopplysninger når som helst (unntatt brukernavn). Nettstedets administratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

Hvor vi sender opplysninger om deg

Alle henvendelser som sendes via kontaktskjema på nettsiden blir sendt til en e-postadresse som kun er tilgjengelig for våre medarbeidere.

Våre rutiner for datalekkasjer

Vi lagrer ingen sensitive data i nettløsningen og tar nødvendige sikkerhetstiltak for å beskytte informasjonen.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

Du har rett til å få slettet dine personopplysninger på forespørsel, med mindre vi er lovpålagt å oppbevare dem. Kontakt oss på [email protected] for å oppheve ditt kundeforhold og be om sletting.

© Roalds Trafikkskole AS

Laget Av Falcon Media